KKK

Korduvad küsimused

Kui kiiresti kaup kohale jõuab?

Tööpäeviti enne 10:00 vormistatud tellimused paneme teele juba samal päeval ning see jõuab sihtpunkti järgneval päeval. Kohaletoimetuse valikus on SmartPosti, Omniva, DPD pakiautomaadid ja DPD kuller. Sinu tellimuse täpset kohaletoimetuse aega näidatakse tarnevalikute juures reaalajas.

Tarnime kaupa ka Posti ja Matkahuolto pakipunktidesse, Soome postkontoritesse ning DPD kulleriga üle Soome. Kohaletoimetamise kiirus kauba laost välja saatmise päevast on Helsinki piirkonda 2-3 tööpäeva, ülejäänud Soome 3-5 tööpäeva. Kauba laost välja saatmise päeva näitame lehel reaalajas ja see kehtib tellimuse tasumise hetkest.

Kui palju maksab transport?

Tasuta kohaletoimetus ostudele al. 69€

Kohaletoimetuse tavahinnad:

  • Pakiautomaadid: 2.95€ (SmartPosti, Omniva, DPD)
  • Kuller: 4.95€ (DPD)
  • Postkontorid: 4.95€ (Üle Eesti)

Ega toode pole aegunud?

MyLook.ee ei müü aegunud ilutooteid. Toote kehtivust ja ohutut kasutamist selgitab kosmeetikatoodete ohutust ja märgistamist reguleeriv Kosmeetikatoodete määrus 1223/2009/EÜ. Kosmeetikatooted mille säilivusaeg on pikem kui 30 kuud tähistatakse avatud kreemipurgi sümboliga. Kreemipurgi sümboli sisse märgitud number näitab toote ohutu kasutamise aega kuudes pärast tootepakendi avamist. Kosmeetikatoodetele mille säilivus on lühem kui 30 kuud, märgitakse toote säilimise tähtaeg. Konkreetse kauba tootmisaja välja selgitamiseks palume pöörduda meie klienditeeninduse poole telefonil 683 5485 või e-posti aadressil info@mylook.ee.

Kuidas toodet tagastada?

Tarbija tagastusõigus on sätestatud õigusaktidega ning ei ole MyLook.ee veebipoest tellimise eripära. Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane tagastusõigus. Tagastusõigus on seatud tagama, et saadud kaup vastaks tellitule. Õigusaktidest tulenevalt peab tagastatav kaup olema avamata, kasutamata ja originaalpakendis. Detailsemat infot tagastusõiguse kohta leiab müügitingimuste peatükis “Tagastamisõigus”. Antud piirangud ei kehti puudustega kauba kohta. Puudustega kauba käsitlemise kord on välja todud müügitingimuste peatükis “Pretensioonide esitamise kord”.

Mida pean tegema, kui mul on pretensioon?

Pretensiooni tekkimisel palume teil lahenduse saamiseks meie klienditeenindusega alati ühendust võtta. Tagamaks esmaklassilist klienditeenindust lubame kõik ebameeldivused ausalt ja professionaalselt lahendada.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@mylook.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

Lisainfot saab küsida meie klienditeeninduse e-posti aadressil info@mylook.ee.

Deployment trace: main | 405b3829 | 26.11.2025 08:26 | Zaproo